BECKETT & DOYLE
Veelgestelde vragen
Producten
Ik weet niet welk product het best bij mij past, geven jullie ook advies?
Maar natuurlijk! Stuur ons een bericht sturen via Whatsapp, geef ons een belletje of stuur ons een mail:
+31 6 51 55 72 66
customerservice@beckettdoyle.nl
Verzendingen
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling binnenkrijg?
Bestellingen die maandag t/m vrijdag, voor 16:00 geplaatst zijn, worden de volgende dag geleverd. Indien je zaterdag voor 16:00 besteld, wordt deze maandag geleverd. Bestellingen die zondag geplaatst worden, zullen de dinsdag geleverd worden. Tijdens de feestdagen worden, in verband met de drukte, afwijkende tijden verwacht.
Met welke koerier wordt de bestelling gebracht?
Onze vrienden van PostNL zorgen ervoor dat jouw bestelling op jouw gewenste adres afgeleverd wordt.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij een afhaalpunt?
Dat kan zeker! Voor het afrekenen kun je deze optie aanklikken. Ook adviseren wij de PostNL app te gebruiken. Altijd handig.
Retouren & Klachten
Hoe werkt het retour proces?
Is het mogelijk om artikelen te ruilen?
Nee, het is helaas niet mogelijk artikelen te ruilen.
Welke artikelen kan ik retourneren?
Waar kan ik terecht met mijn klacht?
Mocht je helaas niet helemaal tevreden zijn of een opmerking willen plaatsen, kun je terecht bij onze klantenservice via customerservice@beckettdoyle.nl of telefonisch via +31 6 51 55 72 66.
Wij zullen dan zo snel mogelijk jouw klacht in behandeling nemen.
Betalingen
Welke betaalmethodes hanteren jullie?
Bij ons kan via iDEAL, Creditcard, Apple Pay, Bancontact, Klarna & PayPal betaald worden.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is geplaatst?
Snelle navigatie